Pypo
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« Respuesta #45 : 18 de Mayo de 2008, 06:35:14 pm » |
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Por cierto Pypo, he perdido tu e-mail, me le dices, en tu ficha esta oculto.
Ep! Pues envia a mifantasticonickdeesteforo alcarchofa lasekta puntito org!
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OKI09
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« Respuesta #47 : 18 de Mayo de 2008, 07:40:21 pm » |
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Ok, Pypo, te le mando por e-mail.
Ya he arreglado el problema de la muerte por el agua. Solo me falta el tema de los sonidos.
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La derrota no es una opción y no hay excusas. "Parasiempre"
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Pypo
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« Respuesta #48 : 18 de Mayo de 2008, 11:35:28 pm » |
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Ok, Pypo, te le mando por e-mail.
Ya he arreglado el problema de la muerte por el agua. Solo me falta el tema de los sonidos.
Tu mismo! Una cosa, pero durante la semana solo puedo testearlo en un 1ChipMSX.
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jltursan
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« Respuesta #49 : 19 de Mayo de 2008, 09:46:36 am » |
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pero necesito algun alma caritativa que pueda probar el juego en MSX reales, yo solo lo puedo probar en mi NMS 8245. Yo puedo echarte una mano para probarlo en los modelos que te queden pendientes, no hay problema
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Doom dee doom dee doom
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jltursan
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« Respuesta #50 : 19 de Mayo de 2008, 10:18:18 am » |
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Wow, you're close! . Regarding the gameplay, I'm not sure; but seems that there's a strange behaviour of the robot bullet/MC collision detection, sometimes the bullets doesn't kill the MC...
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Doom dee doom dee doom
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OKI09
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« Respuesta #51 : 19 de Mayo de 2008, 11:26:52 am » |
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Yo puedo echarte una mano para probarlo en los modelos que te queden pendientes, no hay problema Vale jltursan, te le mando por mail en cuanto tenga un rato.
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La derrota no es una opción y no hay excusas. "Parasiempre"
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jltursan
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« Respuesta #53 : 20 de Mayo de 2008, 04:28:16 pm » |
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Great addition!, it's very addictive now Maybe one of the new bugs is one related to the screen change?, this one can be seen right in the first screen: if you go to the bottom screen as close as possible to the right edge of the passage, the game seems to reset to the initial position instead change to the new screen and if I'm not wrong there's no death involved (neither robots nor bullets near).
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Doom dee doom dee doom
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ARTRAG
Visitante
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« Respuesta #54 : 20 de Mayo de 2008, 05:48:51 pm » |
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I updated the file 20_05_2008 http://spritemultiplex.googlepages.com/game2k_20_05_2008.rarI fixed that bug and some others, disabled the autofire for MC, speeded up the whole game of 2 times almost.... ATM I can spend the spare room for sound effects or for adding a goal any suggestion ?
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ARTRAG
Visitante
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« Respuesta #55 : 21 de Mayo de 2008, 09:46:59 am » |
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Final beta 0.01 Sound for explosion added and still some bytes spare: http://spritemultiplex.googlepages.com/game2k_21_05_2008.rarBug report please! Any suggestion is welcome now 2039 bytes!
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« Última modificación: 21 de Mayo de 2008, 02:40:46 pm por ARTRAG »
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mars2000you
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« Respuesta #56 : 21 de Mayo de 2008, 06:03:10 pm » |
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Artrag : it's an excellent game. My little contribution, a suggestion for the name of the game : INTRUDER !
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ARTRAG
Visitante
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« Respuesta #57 : 21 de Mayo de 2008, 07:12:50 pm » |
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Good contribution, it does not cost neither a byte !!! thanks a lot! INTRUDER has born!
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Konamito
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« Respuesta #58 : 22 de Mayo de 2008, 04:45:13 pm » |
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Good contribution, it does not cost neither a byte !!! thanks a lot! INTRUDER has born! Finally we have a name!!!
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dvik
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« Respuesta #59 : 22 de Mayo de 2008, 08:43:45 pm » |
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Very nice ARTRAG ! Its a really cool game.
One thing you should do with your last bytes is to add a way to exit the game back to basic (unless you already done it of course). This is one of the requirements I think and it should only need a couple of bytes.
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